25 December, 2016

Hilangkan jerawat anda!

Hilangkan jerawat, hidup kembali ceria! *sriustalk😂
Dri zaman skolah ak tak pernah ade mslh jerawat. Tapi,

Once upon a time.. 😒 ni crite satu tahun 4bulan yang lepas. Luka boleh sembuh. Tpi ingat, parut tetap ade. (Parut dalam)



Xyah ckp tekanan mcm mne tengok muka smpai jd mcm tu. Ye mmg disebabkan tekanan. Masalah , beban yang ak penah rasa terpaksa tanggung. Yang tau, tau lah ape bende yang jd. Kang crite sini pkir ak x move on plk. Ptut la org slalu tnye stress ke klu muka kita ade jerawat. Masa ni ak down sgt2. 3-4 bulan rasanya kurang kluar rumah. Disebabkan ni lah , ak phm sgt prasaan org y ade mslh kulit muka. Klu ade yang nk tau ak pakai ape nk pulihkan balik muka, ak pakai Alissa, dan segala jenis bedak sejuk 😂👍 petua paaaaaling mujarab,, kena HAPPY. Slagi sedih2, stress,, lgi lmbat nk sembuh. Motif sbenar, nk share produk je sbb ak nk tolong org y ade mslh muka.. Klu bgtau depan2 takut ade y kecik hati.. Ni X jual pun, bukan nk buat bisnes.. Gi la cri sendiri. *sengaja ak blurr kan gunung2 berapi tu sbb x sanggup nk tgok. Huhuk!
#kongsi

1 comment:

  1. Amazing work
    Creative skills and thoughts
    See this for more
    http://freeprintablecalendar123.com/2016/10/17/september-2017-calendar-landscape-portrait-a4-sheet/
    Its also exciting and you may love it
    Thank You!

    ReplyDelete

happy.