13 November, 2018

Setahun perkahwinan

Alhamdulillah esok hri lahir aku yang ke 25, dan lagi seminggu genap setahun berumah tangga. 

Insyaallah cadangnya awal tahun nnt masuk rumah sendiri. Skarang masih dirumah keluarga.

Excited aku shopping online barang rumah. Yelah, org baru nk merasa ade rumah sendiri. Tambah2 selama ni tgok kwn2 hias2 rumah, masak2 , kita jeles je nengok nya. 🤭  

Setahun perkahwinan ni adalah jangka masa berehat. Ak tak rush mnta husbd rmh sendiri sbb ak tak nak bagi tekanan pada dia dri segi kewangan. Aku nak dia betul2 sedia. 

Semua pun tahu sesebuah hubungan yang tak bahagia salah stu puncanya duit. Jadi, ak nak dia biasakan diri dgn tanggungjawab barunya. Makan pakai aku, sakit demam aku dlu. 

Ape pun , sepanjang setahun bersama, Alhamdulillah. Semoga kekal hingga ke syuga bahagia ni, insyaallah. 


No comments:

Post a Comment

happy.