18 June, 2012

buat prangai sket..

jaht btol aku nie. xde sbb ape sgt pon, sje carik pasal ngan dye. padahal dye ok je . x buat salah pon sbenanye. cme ade la sikit2 tu.tp , kecik pnye hal. maybe sbb da syg kan, bende kecik pon cepat nk touching sket. smalam gosip2 ngan best friend aku y paling comel tuh... cik aisyahhhhhh ! haaahaa. dye cite la psal msalah , luahan perasaan masing2... macam biase la, bile kitorg jmpe , ade je story baru nk crite . da chapter 4537 tau,.
 ok, ckp psl ni bosan sket. sbb aku taip pon cm x smangat . nk crite psal study r. hehee.... aku baru je masuk sem 2 minggu ke2 kat sni. asgmnt stakat nie xstart buat lg , blaja pon belom ade klas btol2 lagi. cme msuk klas ade la sket lect bg intro psl kos y amek tok sem ni. takot , teruje , seram sejuk,.. sumeade la. sbb sem ni kitorg kne hasilkan 2 video clip . hadoiihh... aku da la xpena2 buat. n xde lgsg pngalaman psl tu. mampuuuiih... hahhh... sgt tansiiiiooooonnnn. ha !!!! nk tau x? ari tu ade klas ngan pn Wani ( wani ardy). aku da la suke lagu boneka.tp x setanding ngan abang aku y sgt gilekan kumpulan boneka tu . so , ape lg kan,aku tros text abg y skang ni tga praktikal kat sabak tu. hahaaaa,,bangge siakk blagak kat dye. ade ke patot dye soh aku minx no ?? kalo aku ade , mmg x la nk bagi . hahaaa..pdn mke mu. 

No comments:

Post a Comment

happy.